Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

woensdag 25 maart 2015

Binnenkijken...



Een tijdje geleden heb ik dit tafeltje
op de kop getikt bij de kringloopwinkel.
Het is grenen en was nogal geel geworden,dus
heeft het een flinke schuurbeurt gekregen.
Ik was al lang op zoek naar een dergelijk
tafeltje en ineens zag ik er een staan.
Ik dacht :
Die wordt van mij.




Rieten stoel met daarachter
de open haard.




En dit zie ik o.a. als ik op de bank zit.


Even nog reageren op de reacties
over het geborduurde tafelkleed.
Dankjewel voor de leuke suggesties.



Groetjes Ans








16 opmerkingen:

  1. Wat een goed vondst!
    Dat ziet er nu echt eens een praktisch tafeltje uit
    (in gedachten ben ik de bovenkant al met granny's aan het volhaken, maar let maar niet op mij)

    Gezellige woonkamer, groot zoals Elisabeth opmerkt, en met heel veel schilderijen (waarschijnlijk heb je de meeste zelf gemaakt, niet?)

    Fijne woensdag nog,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, vergeten:
    wat is de eindconclusie bij het geborduurde tafelkleed?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even nog niks,Brigitte,ik kan het ook schuin op tafel leggen,heb ik al geprobeerd.En ja,het een en ander is van mij, wat aan de muren hangt,
    ook twee schilderijen van mijn vader.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn dat je vader ook schilderde.
      Dan weet je meteen waar je jouw talent vandaan hebt.

      Verwijderen
  4. Het geeft zoveel voldoening als je op de Kringloop iets van je gading vindt, dat goed te gebruiken is.
    groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tafeltje Ans, veel plezier ermee.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig tafeltje maar net als brigitte dacht ik wat ga je met je kleed doen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aanwinst Ans en wat heb je het gezellig!

    Fijne dag,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt zo'n leuk tafeltje wat overal bij past...ziet er gezellig uit en ik ga eens even naar je kleed kijken want die post heb ik gemist...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan je dan blij zijn als je bij de Kringloop winkel, precies iets vind, waar je al lang naar op zoek bent hé...en het past ook precies bij wat je al hebt.
    Groetjes en een fijne avond hoor!! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets vinden waar je hart van op hol slaat en waarvan je gelijk weet wat je er mee moet doen...een mooi exemplaar Ans, daar zul je veel plezier van hebben.
    Leuk om weer bij je binnen te kijken in je gezellige kamer.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alles altijd netjes opgeruimd.
    Een blik op de tuin,
    die binnenkort weer gaat bloeien.

    En plots vind je dan
    het tafeltje van je dromen.
    heel leuk.

    fijn weekend en een zalig Paasfeest.

    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ans,
    Mooie vondst Ans, het tafeltje.
    Het ziet er allemaal weer gezellig bij je uit, de rode kaarsen op de rafel vind ik erg mooi staan.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je deed een goede aankoop Ans ,mooi het tafeltje en je living is gezellig ingericht zelfs de leuke koffie tas / mok met zijn kleurtjes ,ik hou ook van houtvuur , gezellige warmte geniet ervan groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi tafeltje zeg....handig als extra bijzetter.....
    Gezellige mok ook

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen