Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.











donderdag 4 juni 2015

Kasteel Geldrop



Afgelopen zondag ben ik naar 
Kasteel Geldrop geweest,dat is dus in onze
woonplaats en Mapi,een lieve vriendin en haar
lief waren bij ons op visite en gingen
gezellig mee.
Dit is haar Blog:



Ik heb het al eens eerder over
dit kasteel gehad trouwens.
Iedere keer als ik er ben is het
weer volop genieten.
Het park,de tuinen en het
kasteel zelf.
Kijk maar  even mee.






De Baron z´n Hof.






















De Site van het kasteel :



En de volgende keer laat ik
het interieur zien.
Ook zeer de moeite waard.


Groetjes Ans







5 opmerkingen:

  1. Ha Ans,prachtig het park met kasteel je hebt het mooi in beeld gebracht.
    Het is mij wel bekend Is niet zo ver af van mij .
    Wat leuk dat jij en Mapie vriendinnen zijn.
    liefs groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kasteel Geldrop staat al genoteerd om eens te bezoeken als we in Heeze zijn. Je hebt prachtige foto's van de tuin gemaakt en ik ben ook benieuwd naar het interieur.
    groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh..... wat heerlijk om daar te wandelen in de kasteeltuinen.
    Zeker leuk om dit samen met vrienden te doen. Heb even een kijkje genomen op de blog van Mapi 's kladblok, erg leuk.

    Wens je een fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat dit genieten is kan ik mij wel voorstellen, lieve Ans.
    En zo dicht bij huis. De tuinen zijn zo netjes,
    geen sprietje onkruid te bespeuren.
    Van mij mag het ook een beetje wild.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen