Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


vrijdag 24 juli 2015

Mooie foto's



Mijn zus Els maakte vorige week
deze mooie foto's bij ons in de tuin.
Hierboven zie je de geraniums voor het raam.
Ja...ik zit dus weleens achter 
de geraniums.
Dan zit ik te tekenen of nog lekker
ouderwets foto's in mijn album te
plakken.
Dat ga ik ook nog doen met deze foto's,
als ze afgedrukt zijn.







Ja,wat staan onze annabellen er 
toch prachtig bij.



Mooie blauwe hortensia in onze
achtertuin.




Witte begonia's.



Roze geranium.




En deze laatste rozenfoto is
echt een plaatje.


Dankjewel Els,voor deze prachtige
foto's.


En ik ga nu ook even een zomerpauze
houden.
Iedereen een fijne zonnige
zomer toegewenst.



Groetjes Ans



12 opmerkingen:

  1. Mooie foto´s heeft je zus Els gemaakt en leuk dat je ook nog gewoon foto´s in een album plakt, doe ik ook soms nog.
    Fijne zomervakantie!
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en die kleur rood -prachtig.!En een fijne zomerpauze...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieve Ans wat een mooie bloemen en volgens mij is t helemaal niet erg om bij jou achter de geraniums te zitten.
    Ik wens je een heerlijke zomerpauze. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Els en Ans,
    dat gaat goed samen , zeg!
    (zijn er nog andere zussen en hoe heten die?)

    De laatste foto is inderdaad de allermooiste. Het lijkt wel een schilderij. Kan je proberen na te tekenen!

    De foto van de witte begonia's is bedrieglijk, ik dacht eerst dat het helleborus was. :)

    Mooie bloembollen allemaal, fleurig genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je zomer vakantie, voor of achter de geraniums! Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Brigitte,de namen passen mooi bij elkaar...we zijn n.l. een tweeling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft Els prachtige foto's van jouw tuin gemaakt Ans.
    Geniet van de zomer, ook als het af en toe regent !

    Veel liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleuren deze bloemen,Els ik wens je een mooie zomer.
    liefs een groetje Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja tweelingen ,kunnen veel op elkaar lijken........
    Ans,laat ik nou de namen ook nog verwisselen...
    groetjes Christiene.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ben ik gewend,Christiene.
    De naamsverwisseling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's die je zus maakte ,de rode geranium is DE zomerbloem ,moet er gewoon bij iedere zomer ,je had veel in bloei staan is genieten ,fijn weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen