Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


donderdag 2 juli 2015

Volop zomer



De zomer is losgebarsten.
Ik ben veel buiten,maar zoek ook
de schaduw op,als ik de zon
te warm vind worden.
En Molly denkt :
Met m'n snoet in de schaduw
is ook lekker.
Maar ze loopt ook regelmatig
naar binnen.
Mopsjes kunnen er immers niet zo goed tegen,
dus ik houd haar in de gaten met
warm weer.






Vrouwenmantel


Hosta volop in bloei.


Onze campanula doet het ook uitstekend.









Spirea

Zoals jullie zien,is onze
tuin compleet in zomertooi.


Groetjes Ans







8 opmerkingen:

  1. Het is echt zomer,voor hondjes iets te warm.Je planten staan er mooi bij
    ik zie zelfs enkele bekende soorten, die staan ook in mijn tuin.De spirea is echt mooi daar komen de vlinder op af....dacht ik.
    Els hou het koel!
    Groetjes Christiene.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ben ik ook vast een mopsje hihi. Wat een heerlijke tuin heb je toch Ans. Ik ga maar eens ook genieten van wat er wel kan vandaag want ik zat alweer in mijn klaagmodus totdat ik besefte dat ik een bofkont ben. liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tuin ziet er mooi uit, Ans.
    Hier hebben we de tuindeur dichtgedaan, onze tuin ligt op het zuiden dus het is geen doen om in de tuin te gaan zitten. In de ochtend en avond is het heerlijk in de tuin.
    Chanel ligt binnen in diepe slaap, het is ook heerlijk koel op de vloer.

    Wens je een fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja als doet het prachtig en ja die mopsen zoeken evengoed de zon ,maar onze grace heeft duidelijk minder last na haar operatie en dat is fijn dat het heeft geholpen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie vele planten die ook in onze tuin staan. Maar die hosta die is wel schitterend met de bloemen erin. Geniet met volle teugen, Ans. Vandaag is het hier frisser, maar vorige week liep de temperatuur op tot 37° en dat is niet te doen. lieve groet, ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het weer helemaal voor me Ans,
    Alles groeit en bloeit, mooi hè die Hosta.
    In de bostuin bij het Engelenpad doen ze het ook zo goed !
    Fijne zomerse dagen Ans
    Heel veel liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd mooi als het eer van die mooie bollen zijn ..fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen