Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


zaterdag 5 september 2015

Molen het Nupke



Hallo,daar ben ik weer.
Het weer is intussen een beetje herfstachtig geworden,maar
er komen vast nog mooie dagen.

Bij ons in het dorp staat een mooie korenmolen,
met de leuke naam het Nupke.
Ik dacht,daar ga ik eens een paar foto's
van maken.
De lucht was prachtig blauw met mooie
sluierbewolking,dus zeer geschikt weer
om er even naar toe te gaan.

















En hier is een link naar de site
van deze molen :



Groetjes Ans







11 opmerkingen:

  1. Mooie molen en zeker mooie lucht .Fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie molen prachtig gefotografeerd met die Hollandse blauwe lucht, en.....je kunt er terecht voor alle benodigdheden om zelf je brood te bakken, zag ik op de website.
    Fijn weekend!
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een fraaie molen onder een staalblauwe lucht

    prachtige foto's

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hollands plaatje ,mooie molen en leuk dat hij nog malen kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto`s van de molen met een strakke blauwe lucht op de achtergrond die lucht is vandaag ver te zoeken hier,

    Fijn weekend
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie molen en zo leuk dat hij nog gebruikt wordt, hier maalt de molen 1x per maand, toch mooi dat zulke tradities niet verloren gaan.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie molen zeker als hij nog in beweging is, en voor een bezoekje
    je hoeft in ieder geval niet met lege handen naar huis.
    Leuk Ans foto,s te maken uit je eigen omgeving,
    fijne zondag....
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De azuurblauwe lucht maakt het plaatje helemaal af. Je hebt het mooi vastgelegd.
    Wat betekent "Nupke"?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige molen Ans, die jij zo mooi vastgelegd heb op foto.....super mooi en ik ga nog even het verhaal erbij lezen...fijne avond en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hèè Ans ben nog eens terug : ) Mooi die mooie molen ..prachtige foto's ,als ik Nederland bezoek neem ik ook graag foto's van molens ,fijn weekend ; )

    BeantwoordenVerwijderen