Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


zondag 13 december 2015

Eindhoven

 
 
In hartje Eindhoven,
ligt de Heuvel,voorheen
Heuvel Galerie.
Hier even de Site :
 
Heuvel  <--- Klik
 
 
Mooi overdekt winkelcentrum aan
de Eindhovense Markt.
Deze stad is mijn geboortestad en ik ben
er opgegroeid.
Ik dacht...ik neem mijn camera eens mee en heb
wat foto's genomen,te beginnen
met het interieur van de Heuvel.
Nu mooi in kerstsfeer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En buiten is een mooie ijsbaan aangelegd :
 
 
 
 
 
 
En je kunt er het hele jaar door op een
gezellig terras zitten.
 
Dus...als je eens in de buurt bent,
het is er heerlijk toeven .
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Ik moet bekennen dat ik nog nooit in Eindhoven ben geweest, wel er langs, er door heen of op het vliegveld maar niet in de stad. Wellicht bezoeken we deze stad een keer in de komende jaren, wanneer we weer eens aan de rand van de Strabrechtse heide vertoeven in Heeze.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig overdekt winkelcentrum en ze hebben zich echt moeite gedaan om dit in winter- kerstsfeer te brengen....fijne avond en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een mooie stad ( ik krijg er heimwee van )
    het is namelijk ook mijn geboortestad ...mooie foto's
    Ans ...(daar gaat een traantje ) ..
    heel veel groetjes ...en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie stad in sfeer hoor!
    Ze hebben er werk van gemaakt daar kun je echt genieten!
    Leuk om met je mee te kijken!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel alweer lang geleden dat we eens in Eindhoven waren ,maar wij vonden het toen erg leuk en erg groot allemaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig! Ik ben nog nooit in Eindhoven geweest, moet er toch maar eens van komen:)

    Fijne week Ans!


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vroeger kwam ik nog weleens in Eindhoven, maar ben er nu al jaren niet meer geweest.
    Mooie sfeervolle foto's Ans.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jazeker Ans, het is een prachtig winkelcentrum! Ik ben er verschillende keren geweest. De terrassen zijn altijd druk. Gezellig met de ijsbaan erbij. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps ik moet toch eens wat vaker naar boven kijken, dit is me nooit opgevallen ;-)
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben er nog nooit geweest maar heb er wel familie wonen! gezellig zo hè, die wintersfeer! Ik vind die foto van de ijsbaan zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi een ijsbaan buiten,zeker nu we geen winter hebben,kun je toch genieten!
    leuke foto,s Ans,voor als je er zelf vandaan komt.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ans,ik wens je een vrolijke en gezellige Kerstdagen
    een gezond en gelukkig Nieuwjaar.
    liefs een groetje,tot 2016
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen