Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

woensdag 20 januari 2016

Winter

 
En toen was er ijs.
Ik dacht,ik ga weer eens de heide op
en neem mijn camera mee.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Echt heerlijk om in de frisse winterkou,
een wandeling te maken.
Ik houd hier erg van.
 
 
Ik wil jullie bedanken voor de
lieve reactie´s met het overlijden
van Sproetje.
Ik mis haar echt heel erg,omdat
ze zo lang bij ons is geweest.
Maar ook omdat ze zo ontzettend
lief was.
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 






 


13 opmerkingen:

  1. Hello! Bedankt voor uw bezoek!
    Ik ben hier om hallo te zeggen!
    De foto's weerspiegelen een klimaat station en de tijd zal snel veranderen. groeten! Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige wandeling over de heide. Sneeuw is zo fotogeniek! Nog even en dan is het voorbij. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar om juist nu een frisse wandeling te makn maar hebebn weinig last van sneeuw hier ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ans,
    Wat verdrietig van Sproetje, wens je veel sterkte.
    Je hebt mooie foto's gemaakt, heerlijk zo'n wandeling over de heide met sneeuw en ijs.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ans,twee vliegen in één klap,een fijne winterse wandeling.
    Mooie foto,s die laten zien hoe een winter kan zijn!
    Het gemis doet pijn hé,Ans zeker om dat het zo,n lief was.

    Liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ans kan me voorstellen dat je sproetje mist ,maar wat heerlijk als je zo dicht bij de hei woont, en prachtige winter foto s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een prchtige foto's ...heerlijk zo wandeling ...
    dat mis ik soms wel hoor ..die wandelingen over de heide daarna een bakske koffie hihihi (in de Aalsterhut)
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig winter landschap......idd.....genieten....
    Lees nu ook van Sproetje.........sterkte.......ja dat is zeker een gemis........heel veel sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me goed voorstellen dat je Sproetje mist, de dieren horen er zo bij..... Een heerlijke wandeling op de heide, gaat Molly dan ook mee of blijft die liever lekker warm binnen?
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Molly gaat nog dikwijls mee, Janneke.
    Ze loopt wel moeilijker,maar het gaat
    nog best.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat jammer te lezen van Sproetje, dikke knuffel , hoor!
    De foto's zijn mooi, je kan eraan zien dat het een heerlijke plaats is om te wandelen.
    Jullie hebben geluk daar in Nederland. Hier is er slechts een heel dun laagje poedersneeuw geweest. Vind ik erg jammer.
    Voor de volgende dagen voorspelt men voor hier weer 10 graden en meer, ik vrees dat we dit jaar weer geen fatsoenlijke sneeuw zullen krijgen. Had er zo naar uitgekeken.

    Liefs van Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst en vooral lieve Ans, mijn medeleven bij het heengaan van je lieve poes. Wat is ze "hoog"bejaard mogen worden. Je zal haar zeker missen en nog een hele tijd.
    Verder heb je weer prachtige foto's gemaakt.

    Een gezellig weekend,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag u blog via andere blogster, zo gaat dat, ik volg blogjes die te maken hebben met haken,koken,fotografie en leuke momenten uit ons leven, ik kijk naar om terug te komen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen