Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.











dinsdag 23 februari 2016

Tekening Oude Dame

 
Deze potloodtekening maakte ik,toen ik
zeventien jaar was.
Alweer erg lang geleden.
En ik heb zo'n mooi gedichtje gevonden
 van Toon Hermans :
 
 
Oud zijn is geen zaak van jaren...
als ik 't even zeggen mag.
Meerd're malen heb ik mensen,
oud zien worden in één dag.
Leven is nog zoiets anders,
dan alleen een rikketik.
Ik heb ook mensen jong zien worden,
in één enkel ogenblik.
 
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 


17 opmerkingen:

  1. Mooi bij elkaar gevonden! Je tekening is sprookjesachtig. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tekening, Ans.
    En het gedicht past er heel mooi bij.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een fraaie combinatie van je tekening en de tekst van Toon

    prettige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedicht en zo waar.....
    Je tekening is ook prachtig....echt talent

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whaw prachtig, wat een tekentalent, kunst is een beter woord

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Jong Ans,en dan al een groot teken talent
    Prachtig!!
    Toon zijn gedicht is mooi er bij gevonden,deze kende ik niet.
    Liefs een groetje
    Christiene,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je op je zeventiende al zulke sprekende tekeningen kon maken, de gelaatsuitdrukking, de handen..... geweldig. Het gedichtje van Toon is ook zo mooi en zo waar.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei erg mooi het gedicht en de tekening!
    Je hebt echt talent>
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HALLO ANS.

    Weer zo'n juweeltje van vroeger. Wat mooi, en gedetailleerd!
    Het toepasselijke gedichtje van Toon Hermans
    past daar volledig bij.

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig heb je alles goed bewaard.
    Wat een talent en nog zo jong toe.
    Ja, we hadden een warme en gelukkige jeugd.

    veel liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heeft je tweelingzus hetzelfde talent?
    Leuk om van een tweeling te zijn.
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Ria,ook zij heeft dat talent.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ans,

    Via een andere blog kom ik bij jou terecht! Wat knap dat je zo mooi kan tekenen!En leuk zo'n bijpassend gedichtje!

    Ik heb me aangemeld als volger!

    Groetjes Marieke,
    rustiekbijmariek.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tekening. Jij had al op jonge leeftijd heel veel talent....en je gedicht is zo toepasselijk erbij...fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap gedaan Ans. Het talent zat er al vroeg in.

    Ik zou het niet kunnen toen ik 17 was en nu ook niet! Och ieder een heeft wel iets waar hij goed in is.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen