Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

dinsdag 3 mei 2016

Heerlijk weer in de tuin...



Het is weer heerlijk toeven buiten
in de tuin.
Weliswaar met hindernissen,vanwege
de vele regen die we hadden,maar...komt goed.
We kunnen weer gaan genieten.
De viburnum doet ook weer zijn best.







En de steentjes zijn ook weer mooi schoon,
zoals je hierboven kunt zien.



Mooi hè,het blauw van de
vergeet-mij-nietjes.



Lieve paarse viooltjes.




Een paardenbloem,
ik vind ze zo lekker fris en fleurig.


Groetjes Ans









14 opmerkingen:

  1. Ik voel met je mee! Hoeveel lekkerder is het in de tuin met een zonnetje op je rug! Mijn paasjes zijn ook weer schoon, voor zolang het duurt.. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke romantische tuin Ans. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HALLO ANS.

    Veel mooie hoekjes in jullie lentetuin. En ja, eindelijk is het heerlijk lente.

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt nu toch echt tijd, gisteren was het heerlijk weer maar ik moest tot 20.00 uur werken...dus jammer maar ik hoop dat het van de week beter wordt. Jouw tuin ziet er al netjes uit en die Viburnum is prachtig...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo n verloren paardebloempje mag van mij ook blijven hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, de paardenbloem mag bij jou ook blijven. Hier bloeien er nu wel een beetje veel in het gras, denk toch dat ik ze maar eens moet uitsteken, dacht altijd dat konijnen ze graag lusten. Het kan ook zijn dat ze alleen het loof eten en de bloemen laten staan.
    Fijn dat we weer lekker buiten kunnen zitten hè.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag hier ook een lekker zonnetje. Heerlijk weer om in de tuin te werken, na al die regen.
    Hopelijk komt er een mooie zomer achteraan.

    groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gezellige tuin met mooie hoekjes, de bloemen vinden het er ook fijn dat is duidelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het nu ook allemaal snel gaan buiten alles is weer zo mooi groen .Je kan weer genieten van de tuin de komende dagen ... Groetjes,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn hè Ans dat we weer naar buiten kunnen.
    Ik wens je heel veel zonneschijn en heel veel liefs,

    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo fijn dat het tuinseizoen nu echt begonnen is en helemaal super genieten met dit mooie weer, heerlijk he Ans!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en vandaag met dat mooie warme weer, moet het er er genieten zijn

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De viburnum is nu uitgebloeid, maar hij stond ook heel mooi en bloeide overvloedig.
    Geniet met volle teugen, lieve Ans.

    groetjes,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen