Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


vrijdag 24 juni 2016

Bedankje

 
Allereerst wil ik jullie bedanken voor al de lieve
woorden,met het overlijden van Molly.
Dit doet me zo ontzettend goed.
En ja,het gemis is er nog steeds.
Als ze lag te slapen,kon ze zo lief liggen
snurken...ook dat mis ik.
Ook haar blijdschap en haar enthousiasme.
Het zal echt nog wel even duren,eer ik het
een plekje heb gegeven.
 
 
Ik laat nog even wat foto's van onze tuin zien.
 
 
 
Hertshooi in onze voortuin.
 
 
 
De Hosta een paar weken geleden.
Staat nu trouwens in bloei.
Helaas weten de slakken
ook de weg naar deze plant
te vinden.
Hoewel het gelukkig nog meevalt.
 
 
 
Campanula.
 
 
 
Kikker met kroontje.
 
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. O ik lees het nu pas van je hond...
    heel veel sterkte Ans ..mooie foto's van je tuin ..
    een fijn weekend ..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh Ans,
    wat erg van je hond.
    ik lees het ook nu pas.

    Ik ga zo meteen terug achteruit kijken.

    Zeker nu ik pas hetzelfde met Lola heb ondervonden weet ik extra goed hoe zwaar het verlies weegt. Ja, dat snurken van onze kat mis ik ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ans,het gemis zal nog wel blijven,
    in je hart hou je altijd de gedachte vast hoe lief ze was.
    Je bloemen en planten zien er nog goed uit na al die regen.
    wens je een mooi weekend.
    groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HALLO ANS.

    Molly heeft lang bij je gewoond. Ze was een trouw, vrolijk, aanhankelijk en enthousiast hondenvriendinnetje. Het gemis is zo begrijpelijk. Nogmaals Sterkte hiermee. Ondertussen heeft ze een blijvend plekje in jouw hart.

    Veel Liefs van twinsister Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HALLO ANS.

    En ja, jouw groenrijke, kleurrijke tuin is een juweeltje!

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de tuin ziet er goed uit, alles heeft voldoende water gekregen, vers uit de lucht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja na zo'n lange vriendschap is het gemis heel groot!
    Heel leuke jaren hebben jullie samen ghead en de vriendschap van een hond is eindeloos!
    Ik wens je sterkte met het een plekje geven, daar is tijd voor nodig!

    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Ans, met zo'n schat van een hond ben je nooit alleen.
    En als hij/zij er dan niet meer is, mis je ze overal.
    Zo was het ook hier. Maar na een tijdje moet je ook dat
    een plaatske geven. De mooie herinneringen blijven.

    sterkte,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat erg dat Molly niet meer is. Mooie mopjes hond is dit. Rust zacht Molly. Prachtig foto van Molly. Sterkte met het verlies.Mooie tuin heb je daar. Helaas hebben wij balkon. ER staan ook potjes met bloemen erin.
    Groetjes jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen