Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


maandag 13 juni 2016

Molly

 
 
 
 
 
Donderdag 9 juni hebben we Molly helaas moeten
laten inslapen.Ze is rustig heengegaan.
Ze at niet meer,was aan het dementeren,was niet
meer zindelijk en werd steeds magerder.
De dierenarts concludeerde dat ze helemaal op was....

Het is een heel groot gemis,omdat we haar vijftien jaar
in ons midden mochten hebben.Maar ik heb er vrede mee,
dat ze nu haar rust gevonden heeft.


Het is stil en leeg zonder mijn lieve
hondenvriendinnetje.
Maar ik weet zeker dat ze nu bij Sproetje is.
 
 
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 
 


17 opmerkingen:

  1. AH, wat naar, een hond laten inslapen is altijd zo'n moeilijk en moedig besluit. Veel sterkte met het verlies van jullie maatje.
    Met warme groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ans wat verdrietig ,je weet dat het eens endigd maar het gemis is altijd groot ,wens je veel sterkte ,gelukkig heb je haar 15 jaar bij je mogen hebben ,sterkte in deze komende tijd.lieve groet Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh Ans wat een gemis van je kleine rakker.
    Heel veel sterkte de komende tijd
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ans, wat een verdrietige post.
    Zo'n beestje 15 jaar om je heen, nu een groot gemis.
    Wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen jullie haar missen, 15 jaar is een mooie leeftijd, maar het blijft verdrietig, we overleven zo heel wat huisdieren. Ik mis Snarf ook nog dagelijks.....
    Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vriendinnetje Molly.
    Lieve groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het altijd vreselijk om een huisdier te laten inslapen ook al kan het echt niet anders,maar ik weet het blijft altijd een gemis. Wens jullie veel sterkte ,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vijftien jaar is wel een hele leeftijd voor dat ras.
    Je ziet ze langzaam achteruit gaan en dan is het op een dag genoeg.
    Heel veel sterkte en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een verdrietig bericht Ans .Het zal een groot gemis zijn en ik wens je veel sterkte
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verdrietig Ans, je raakt zo gehecht aan zo,n beestje.
    wens je sterkte bij het verlies van je lieve hondenvriendinnetje.
    Groetjes Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat verdrietig Ans, Molly was zo'n lieve hond.
    Wat zullen jullie haar nu missen.
    Heel veel sterkte en hele mooie herinneringen.
    En heel veel troost en liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat verdrietig voor jullie. Je zult hem wel erg missen. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Ans, dat is verdrietig nieuws, ik wens je veel sterkte, koester de mooie herinneringen aan haar......dikke knuffel Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Ans, dat doet pijn, afscheid moeten nemen van zo'n dierbare vriend, die zolang een gezel was voor jullie.
    De herinneringen blijven, mag dat een troost zijn.

    sterkte,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HALLO ANS.

    Ook langs deze weg sterkte bij het verlies van zo'n
    lief hondenvriendinnetje.
    Ze was altijd blij en vrolijk. Ze was altijd graag bij je. Ja, een gemis. Vergeten doen jullie haar nooit meer....

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sterkte Ans ,weet ook hoe het aanvoelt ,hou je vast aan de mooie herinneringen ,je hebt Molly gelukkig gemaakt X Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ach wat erg, dat gemis zal niet meevallen, sterkte
    wel een mooie leeftijd en al die jaren heeft ze goed gehad bij jullie

    vreemd, ik dacht dat ik al reageerde op dit trieste nieuws

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik leef met je mee.
    Dat is drie dagen na onze Lola die ook compleet op was en ongeveer even oud werd (14).

    Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen