Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

vrijdag 30 september 2016

Het Evoluon

 
Het Evoluon staat in Eindhoven,in
 stadsdeel Strijp,daar waar ik grotendeels
ben opgegroeid.
Ik denk voor veel mensen wel
een bekend gebouw.
Toen dit er nog niet stond,waren daar op
die plek boerderijen met weilanden
en daar speelden we graag.
Ik heb dit imposante bouwwerk dus
compleet zien ontstaan.
Laatst dacht ik :
Ik ga er weer eens langs.
En heb foto's gemaakt.
 
 
 
 
 
 
Er ligt een ruim park omheen,waar ik
vroeger met ons hondje Myra graag
wandelde.
 
 
 
 
 
 
 
Op deze foto lijkt het net,of er
zojuist een Ufo is geland.
 
 
 
 
Hier sta ik met Myra in het Evoluonpark,
in 1975.
 
 
 
Site van het Evoluon :
 
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 
 
 
 
 


11 opmerkingen:

  1. mooi en zeker die foto uit de tijd van toen
    ooit ging ik op schoolreis naar het evoluon, maar k weet er niks meer van, is meer dan 35 jaar geleden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben er ok een keer geweest ,maar dat is ok zeker zo,n 35 jaar geleden...vond het toen ook net een UFO.Fijn weekend,Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me herinneren dat ik er een keer in ben geweest. Vind het ook net een ufo. Wat een mooie foto van jou met de hond. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We gingen er met school vaak heen ,dat was echt geweldig
    in die tijd ....nu heeft elk kind een tablet,pc en smartphone
    ik kan me het tikken van de baby nog goed herinneren ..
    mooie foto's en vooral die van jou met de hond ..
    een fijn weekend ...lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HALLO ANS.

    Jouw mooie foto's roepen beelden van weleer op.
    En ik weet ook wie de mooie foto van jou met hondenmeisje Myra heeft gemaakt.

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto,s Ans,heb je gemaakt Evoluon,ja ik ken het ook van heel vroeger.
    Fijn weekend!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ans vergeet ik nog te zeggen,leuke foto van jou en de hond............
    prachtige lange haren had je daar.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad net een UFO dat Evoluon maar wat een schattig plaatje van jou en je hond Myra.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doet me ook denken aan een ufo ,wat een speciaal gebouw wat een mooie haren had je ,je bent nog steeds goed herkenbaar :) groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst over jou met de hond,
    zo schattig en lief.
    Heel bijzonder dat monument,
    en zeker als het op een plaats
    staat waar je bent opgegroeid.

    maar alles gaat voorbij
    groetjes
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie foto van jou met hondje Myra Ans, supermooi !
    Ja vroeger ben ik ook wel eens in het Evoluon geweest,
    maar dat was wel heel erg lang geleden .....

    Heel veel liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen