Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.











vrijdag 16 september 2016

Zwart - wit

 
Zwart - wit foto´s kunnen erg mooi zijn.
Het heeft soms iets mysterieus,vind ik.
Deze foto´s maakte ik in De Groote Peel,waar
ik in augustus was.
Eigenlijk zijn ze in kleur,maar deze zwart - wit
bewerking,vind ik zeker zo mooi.
 
 
 
Plaggenhut.
 
 
 
 
Overkapping van zithoek
 
 
 
Ophaalhaak
 
 
 
 
 
Het is er altijd heerlijk toeven,
daar in De Groote Peel.
Op de grens van N.Brabant
en Limburg.
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 


13 opmerkingen:

  1. Helemaal gelijk ook in zwart wit kunnen foto,s mooi zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HALLO ANS.



    HALLO ANS.

    Prachtig ook in zwart/wit!
    En ja, het was goed en mooi toeven in De Groote Peel!

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Ans, de foto´s en De Groote Peel. Zwart wit foto´s hebben iets aantrekkelijks nostalgisch.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ... ik vindt de foto's heel mooi
    vooral in het zwart wit ...echt prachtig
    een fijn weekend .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de laatste foto erg mooi.
    En de hut valt ook in mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto van de hut! Het lijkt nog meer uit een andere tijd in zwart wit. Goed gekozen. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zwart wit,in deze tijd weer heel bijzonder!!
    mooie gekozen Ans,deze zwarte wit beelden,van de groote Peel.
    fijn weekend.
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie omzetting naar zw/w
    prachtig gebied
    voor de natuur heeft kleur heeft wel een streepje voor bij mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's zijn het Ans!
    Fijne dag verder,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf het mooi vinden, zwart wit foto's.
    Ja het heeft iets mysterieus en bij deze foto's past zeker een spannend verhaal.

    Fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mij bevallen ze ook, Ans,
    vooral de luchten en het water.

    Je hebt er zeker genoten.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee Ans om de foto's van kleur te veranderen.
    Hele andere sfeer roept het op.

    Liefs en een fijne kleurrijke week
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi omzetting naar z/w

    vooral de laatste foto spreekt me aan

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen