Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.


maandag 17 oktober 2016

Tekening

 
 
Deze tekening maakte ik ook weer een
hele tijd geleden.
Vond hem gelukkig weer terug
in mijn mappen.
 
En dit kleine liedje van Toon Hermans
vind ik toch zo mooi :
 
Herfst
 
Liedjes van de herfst
zijn altijd somber
zijn gemaakt van
oker en van omber
 
Toch ken ik septembers
met een gouden glans
toch zijn er novembers
met een toverdans
 
de zon heeft in december
mij al zo vaak verrukt
en dikwijls heb ik rozen
uit de sneeuw geplukt
 
en daarom schrijf ik
in dit kleine lied :
niet wachten op de lente
want dan komt ze niet
 
~~~~
 
 
Groetjes Ans
 
 
 
 
 
 
 


16 opmerkingen:

  1. Prachtige tekening en bijpassend gedicht...erg mooi....ik vind de hergst een heerlijke tijd...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HALLO ANS.

    Je gezellige en erg mooie tekening en het gedichtje van Toon Hermans zijn voor elkaar gemaakt.
    Beslist ook weer een mooie bijdrage van je op jouw blog.

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tekening en het gedicht van Toon Hermans is ook alzo'n mooie ode aan de herfst.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ans, dit plaatje past precies in een meisjesboek van vroeger! Of was je illustratiece? Het zou me niet verbazen. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi getekend zo gedetailleerd echt prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige en vrolijke tekening.
    Heel veel mensen vinden de herfst leuk en zeker met dit weer.
    Wat boffen we.
    Die foto van jou met het hondje wat een mooie.
    Hoe is het leven zonder Molly?
    Zijn jullie er al aan gewend?
    En komt er een nieuw hondje in jullie leven?
    liefs van mij en dank je wel voor ieder ekeer je lieve en opbeurende reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat kan jij toch prachtig tekenen!!
    zo is de herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte Ans !
    Met een heel leuk gedicht ...
    Heel veel liefs en een dikke zoen.
    Mapi
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ans wat een leuke en vrolijke tekening!
    zijn dit de tweeling zusjes,Ans en Els?
    Een mooi liedje van Toon.
    Liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi Ans en altijd fijn iets waardevols terug te vinden! Ik heb 7 pups, nu 4 weken van onze Noor ook zo waardevol dus erg druk om alles bij te houden. Lieve groet, Henny
    http://cageman-pride-puppy-cam.click2stream.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tekening ,wat een talent heb je Ans genoten ook van het mooie gedichtje van Toon Hermans
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tekening ...echt heel mooi ..
    en het gedichtje van Toon Hermans
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTEREND, de tweelingzusjes?
    Heerlijke, blije kleuren
    een mens wordt er goed gezind van.
    En het mooie gedicht van Toon,
    een schitterend blogje, Ans.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi......en wachten op de lente zal ik niet doen....
    Ha geniet eerst heerlijk van de herfst......vind ik ook altijd een prachtige periode.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtig werkje Ans

    en Toon weet zijn woorden te kiezen

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Ans via an kom ik hier bij jou eens piepen en wat zie ik :-) dat je bij mij in de regio woont zo'n beetje, wat leuk
    je tekning is prachtig, dat is iets wat ik dus écht niet kan :-)

    groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen