Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

zondag 18 december 2016

December



Alweer bijna een jaar voorbij.
De kerstboom en kerststal staan er weer,
alsof ze niet weg geweest zijn.
Het ziet er weer erg gezellig uit.
Dit fotografeerde ik vanaf het terras
in onze achtertuin.
Mooi gezicht,als je zo naar binnen kijkt.
En hieronder de kersthoek.




Dit is een gedeelte van het kerststuk dat ik maakte.





En ja,ik houd nog steeds van het
traditionele rood.


*
***
****
******
********
**********
**
**

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen
toe en alle goeds voor 2017.


Tekeningen door mij gemaakt.


Groetjes Ans








15 opmerkingen:

  1. een heel mooie serie van je huis Ans, gezellig hé. als je zo'n grote boom kunt zetten, mooi rood, ik hou er ook van, zo lekker warm,
    geniet maar van je dagen Ans, voor je het wete is het weer volgend jaar nog maar drie dagen en dan gaan de dagen alweer lengen :-) heerlijk hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervol Ans, echt heel mooi.

    Heel veel liefs
    Mapi
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HALLO ANS.

    Sfeervolle hele mooie en knusse beelden van je.
    En je tekeningen zijn juweeltjes.....

    Ook langs deze weg wens ik je hele fijne Kerstdagen
    en een gelukkig en gezond 2017!

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alles even prachtig
    de sfeer die je maakte en je tekeningen!

    geniet van een gezellige kerst en eindejaarsdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderlijk dat als je van buiten naar binnen kijkt het er altijd zo anders uit ziet, vind ik zelf. Super leuk gefotografeerd.
    Ik wens je heel fijne Kerstdagen!

    Janneke




    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige foto's Ans ..gezellig je huis zo in
    kerstsfeer ...ik wens je ook hele fijne feestdagen toe
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er weer mooi en gezellig uit bij jou lieve Ans. Geniet maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Ans, ik hou ook erg van traditionele kerstbomen in rood. Ik wens je heerlijke kerstdagen toe. Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Ans,ik zie dat je er klaar voor bent,warm rood doet het altijd goed,ook je kerststukje mag er zijn.
    Bedankt voor je mooie kaart-tekening,met lieve wensen.
    ook voor jou Ans een vrolijke kerst
    en een gezond en goed 2017.
    lieve groet Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalig Kerstfeest Ans voor jou en je familie ,heel mooi en gezellig , ook ik hou het nog liefst bij rood en goud je tekening is prachtig ,geniet van de eindejaarsdagen op weg naar 2017 ,ik wens je een goed gezond en gelukkig nieuwjaar groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er leuk uit Ans. Heel fijne gezellige dagen en een geweldig 2017!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gezellig, lieve Ans.
    De eerste foto geniet mijn voorkeur.
    De allerbeste wensen voor 2017
    voor jou en allen die je dierbaar zijn.
    Ook mijn dank voor je vriendelijke bezoekjes.

    Tot volgend jaar.
    ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt gelijk, het is een super mooi gezicht vanaf het terras binnenkijkend in jouw gezellige woonkamer.
    Rood is werkelijk een prachtige warme kleur, he, het doet allemaal erg feestelijk aan.

    Een heel voorspoedig 2017 voor jou!
    Beste wensen

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen