Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

vrijdag 26 mei 2017

Guusje vertelt



Hallo lieve mensen

Zoals jullie zien,zoek ik heel graag
het zonnetje op.
Soms op vreemde plekken,zoals
hier achter de takken van de rozen.
En ja,ik zie de doornen echt wel en
doe heel voorzichtig.



En dit is een zoekplaatje.
Zien jullie mij ?


Het was echt wel wennen,toen
 Sproetje en Molly in hetzelfde jaar
dood gingen.
Vooral met Molly had ik een hechte band.
Zij was mijn hondenvriendinnetje.
Toen ik hier kwam wonen,was ik
nog een peuter en Molly vond
het meteen prima dat ik kwam.

Maar ik heb mijn weg wel weer
gevonden hoor en heb het reuze
naar mijn zin hier.


Op de volgende foto zie je mij
samen met Molly,toen ik
nog een peutertje was.




Lieve groetjes van Guusje







7 opmerkingen:

  1. Ans, wat leuk! En nee, ik zie Guusje niet op de tweede foto. Of ligt ze op de stoel soms? Geef je Guusje een aai van mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch beetje gevaarlijk met die doornen
    t was even zoeken maar k heb je gevonden Guusje
    jammer van je vriendjes maar je hebt daar nog vrienden die goed voor je zorgen en het gemis wat verzachten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HALLO GUUSJE.

    Wat kan jij leuk vertellen.
    En ja, jij bent een tevreden kater.
    Ook heel gezellig en heel lief.
    Ik heb je op de zoekfoto gevonden.
    Het gezelschap van jouw huidige tweevoetervrienden
    verzacht het verlies van jouw vierpotervriendjes
    die er helaas niet meer zijn....

    Liefs van ook een vriendinnetje Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de stoel onder de tafel.ha ha wat een zoekplaatje! Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhhhh wat een lieve plaatjes Ans ja j e kunt je zo heerlijk hechten aan diertjes hé.
    ik begrijp je helemaal.... je hebt geen idee hoe groot het gat is dat Rufus geslagen heeft, wat kan een diertje toch een enorm verschil maken hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief je foto,s ,het gemis kan groot zijn,maar Guusje maak het toch een beetje goed hé.
    Ans ik heb haar verstop plaatsje gevonden.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lieve foto ,wat zal je haar missen

    BeantwoordenVerwijderen