Als je op de afbeeldingen klikt,zie je ze groter.

dinsdag 4 juli 2017

Blue Eyes



Ik heb een serie van vier tekeningen gemaakt.
Getiteld :
Blue Eyes
Als je wilt kun je ze hier zien.



Zoals jullie zien,tekenen is
nog steeds iets wat ik
ontzettend graag doe.


Het juiste licht is op een dag
ook heel erg belangrijk,om zo
gedetailleerd te tekenen.
Want als het grijs weer is,kan het
zomaar zo zijn,dat je dingetjes over
het hoofd ziet.
Met gewoon lamplicht is dat niet
voldoende.
Een daglichtlamp is natuurlijk
ook een oplossing,maar het liefste
heb ik het juiste daglicht dat binnenkomt.


Groetjes Ans





12 opmerkingen:

  1. HALLO ANS.

    Dit lieve meisje verdient ook hier een plaatsje.
    Zo mooi getekend!
    Evenals de overige drie!

    Liefs van twinsister Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn wel een heel mooie tekeningen! Ans.
    de andere drie zijn ook heel mooi.
    dit meisjes gezichtje en haar blue Eyes
    is voor mij de mooiste!
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Ans wat knap, wat heb je dat weer heel mooi gedaan.
    Heel veel zomerse groetjes en heel veel liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch ans, ik vind het héél erg knap gedaan, en ja kan me voorstellen dat je goed licht nodig hebt,
    zon is wel lekker hé :-)

    een heel fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap gedaan. Ik vind de laatste het mooiste. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Ans, nummer 1 geniet echt mijn voorkeur.
    Wij hebben ook kleinkinderen met zwart krulhaar,
    maar die hebben geen blauwe ogen. Een 'dichterlijke' vrijheid?

    lieve groeten,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja,Ria...een dichterlijke vrijheid.
    Leuk,dat ieder zo haar voorkeur heeft.
    Het donkere jongetje is trouwens het meeste
    werk geweest,de uitdrukking moest perfekt zijn,
    ik ben daar geloof ik wel in geslaagd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer knap getekend ,prachtig ! men man ,beide dochters en de tweeling kleindochters allen blauwe ogen
    Fijn weekend Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alle vier je tekeningen zijn indrukwekkend mooi!
    was/is je beroep iets grafisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooi ,indrukwekkend maar ook levens echt ,heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie sterretjes in haar ogen. Wat MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bijzonder knappe tekeningen Ans..

    bravo !!

    BeantwoordenVerwijderen